ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
انسانها به شیوه هندیان بر سطح زمین راه مىروند. با یک سبد در جلو و یک سبد در پشت! در سبد جلو، صفات نیک خود را مىگذارند و در سبد پشتی، عیبهاى خود را نگه مىدارند. به همین سبب در طول زندگى چشمانمان فقط صفات نیک خودمان را مىبیند و عیوب همسفرى که جلوى ما حرکت مىکند. بدین گونه است که درباره خود بهتر از او داورى مىکنیم، غافل از آن که نفر پشت سرى ما هم به همین شیوه درباره ما مىاندیشد!
کتاب داستان "یک روز با آمار" بصورت کامل و الکترونیکی به عنوان هدیه سال جهانی آمار قابل دانلود است. برای دانلود می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید:
همراه با مشاور مدیریت، همنوا با مدیریت عاشقانه
اگر با کمی دقت به نوع آگهی های بازرگانی (تیزرهای تبلیغاتی) که این روزها از تلوزیون پخش میشه نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که تفاوت چشمگیری با آنچه قبلا بوده، کرده است. مثلا یکی از بانک ها شعار خود را به روشی متفاوت و با استفاده از ابزار قصه گویی تشریح می کند و دیگری برتر بودن محصول خود را در مقایسه با فخر فروشی جوانان از امکاناتی است که از جیب مبارک بابا بهشان رسیده، می گوید.
اگر چه این مسیر رو به رشد را به فال نیک می گیریم و با امید به اینکه در ورطه تقلید کورکورانه و بدون توجه به فرهنگ خودمان نیفتیم (مانند کپی برداری ناشیانه بانک ملت از نماهنگ جنیفر لوپز) توجه شما را به برخی تبلیغات خلاقانه جلب می کنم.